Uheld i morgentrafikken: Kryds var spærret centralt i Aalborg

Onsdag morgen var Nordjyllands Politi samt ambulancereddere og lægebil blevet kaldt ud til et uheld.
To biler var kørt sammen i lyskrydset ved Håndværkervej i Aalborg, og derfor var krydset delvist spærret.
Det skriver Presse-fotos.dk.
Mindst en person blev kørt på hospitalet til behandling for lettere skader.
Der var lang kø i krydset, som blev afviklet efter noget tid.

Læs også: Skal du på arbejde?: Nu er der nye parkeringsmuligheder i midtbyen