49-årig mand varetægtsfængslet: Derfor stak han 89-årig nabo ned

En 89-årig kvinde blev lørdag formiddag stukket i brystet af sin mandlige nabo på Bondropsgade i Nørresundby.
Nu er der nyt i sagen.
Den 49-årige mand er nu blevet varetægtsfængslet frem til 7. juni . Det afgjorde Retten i Hjørring.
Derfor gjorde han det
Naboen erkendte sig skyldig i have stukket den 89-årige kvinde, men han nægtede, at han havde til hensigt at slå hende ihjel.
“Han erkendte, at han havde stukket hende, og at han var gal på hende på grund af nogle tidligere episoder.
Han følte sig chikaneret af hende, og så tog han en kniv, gik over til hende og stak hende med den kniv,” siger anklager Søren Riis Andersen til Nordjyske.
Manden skal mentalundersøges.