18-årig stukket med kniv: Gerningsmand på fri fod

Nordjyllands Politi var mandag aften massivt tilstede på Grønlands Torv i Aalborg.
En 18-årig mand var blevet stukket med en kniv i venstre overarm, og tirsdag morgen har politiet fortsat ikke fundet gerningsmanden.
“Vi har signalement og forurettedes forklaring i sagen, men vi har ikke fundet gerningsmanden endnu.
Vi har noget at arbejde videre med, og det kommer vi også til at gøre i løbet af dagen”, siger vagtchef ved Nordjyllands Politi Morten Axelsen, til Nordjyske.
Offeret er uden for livsfare, og det er – på nuværende tidspunkt – politiet opfattelse, at episoden ikke er banderelateret.
Har man oplysninger i sagen, kan man som altid kontakte politiet på 114.