10 år med Aalborg-Chokoladen: John startede i en dobbelt-garage

Skrevet af: Michael Qureshi
John Aslak Jensen har været på en eventyrlig rejse med Aalborg Chokoladen i de første 10 år
John Aslak Jensen har været på en eventyrlig rejse med Aalborg Chokoladen i de første 10 år

Ude i et industrikvarter i Aalborg Øst gemmer der sig et lille mekka for dem med en sød tand.

Det er her, at den populære Aalborg Chokoladen bliver produceret. Det er ikke nogen kæmpe fabrikshal med sådan en gigantisk maskine, som man måske har set i Peter Pedal og Chokoladefabrikken.

Men produktionen er effektiv og produkterne er velsmagende. Hvad mere kan chokolade-direktør John Aslak Jensen bede om i en helt speciel oktober måned i virksomhedens historie?

Det er nu præcis 10 år siden, at John Aslak Jensen købte sig ind i Aalborg Chokoladen og satte gang i en eventyrlig rejse. Fra en lille dobbeltgarage i Aalborg til at deres produkter nu sælges overalt i landet og ikke mindst ud over grænserne.

Chokoladefabrikken er kommet langt i deres første årti med John i spidsen som ejer og direktør. Det lå ellers slet ikke i kortene, at John skulle på et chokolade-eventyr.

”Jeg var udlært kok og tjener og havde arbejdet mange år i restaurationsbranchen. Jeg gik faktisk med overvejelser om at købe Rosdahls, da min revisor på det tidspunkt spurgte, om jeg ikke kunne være interesseret i en chokoladefabrik. Min første indskydelse var sådan lidt;

Man køber da ikke bare en chokoladefabrik.”

Men det endte det rent faktisk med. Det krævede noget overtalelse, og det krævede, at John Aslak Jensen selv var med inde i produktionen og mærkede passionen boble indvendigt.

Aalborg Chokolade
Det er toplækkert chokolade, man kan købe fra Aalborg Chokoladen

Pludselig stod John med en chokolade-fabrik i en dobbelt-garage i Aalborg. Eventyrrejsen begyndte.

”Allerede i min første uge som direktør ringede Salling og lagde en ordre på 12.000 marcipanbrød. Så var vi ligesom i gang. Det gik stærkt lige pludselig. Vi begyndte at lave nogle chokolade-kurser, og hvis der havde været 20 på kursus, så snakkede de så godt om os i deres netværk, at der så mange dobbelt så mange, der pludselig kendte til os. Det var lidt som om, at ringene i vandet hele tiden blev større. Vi fik flere butikker på som forhandlere og flere virksomheder, som købte vores produkter som julegaver.

John Aslak Jensen er behageligt selskab at være i lokale med. Det gør så heller ikke noget, at der ofte er chokolade i hans nærvær.

”Jeg smager på chokolade hver eneste dag. Det er vigtigt, at vi får mange input til smag i chokoladen hver eneste dag. Men jeg løber meget, så det kan heldigvis ikke ses så tydeligt,” griner han, da det bemærkes, at han er ret fit i betragtning af, at han nærmest dagligt drukner i chokolade.



På rundtur i chokoladefabrikken fortæller direktøren, at de har fået koblet en ekstra lagerhal på. Fra dobbelt-garagen rykkede man videre til andre lokaler, og de blev hurtigt for små igen, så var det til den nuværende lokation for fire år siden.

Aalborg Chokoladen
Aalborg Chokoladens flagship-store på Kennedys Plads

Derudover udvidede virksomheden med en fysisk butik på Kennedys Plads. Det er ikke den, der trækker et stort overskud hjem, men den er alligevel vigtig for helheden.

”Den er blevet taget rigtig godt imod her i Aalborg. Vi bruger den som branding for vores egne produkter. Som vores helt eget show-room. Det er også her, at vi har chokolade-kurser for at gøre produkterne mere kendte.

Det er egentlig fantastisk, hvad sådan en kursus kan gøre for sammenholdet i en virksomhed. Det er jo alt fra lagermanden til direktøren til bogholderen, der er med, og der bliver pjattet og lavet god chokolade på sådan et kursus,” forklarer John Aslak Jensen.

Det er sjovt og anderledes at være direktør for en chokolade-fabrik, fortæller John. Især når han møder nye mennesker, der spørger ind til hans arbejde.

”De fleste mennesker elsker jo chokolade, så der kommer ofte sådan en sjov reaktion, når man fortæller, at man har en chokoladefabrik. Det er også lidt surrealistisk at tage et smut over til Sjælland og se, at de sælger Aalborg Chokoladen her. En af fordelene ved jobbet er, at jeg sætter ret meget præg på, hvad vi producerer. Vi laver eksempelvis ikke en chokolade, jeg ikke selv kan lide, så vi har ikke så meget med kokos, for det kan jeg ikke foredrage.”

John Aslak Jensen finder det lune smil frem. Det er tydeligt at mærke, at han elsker at fortælle om chokolade og har en enorm passion omkring det. Især når han skal forklare, hvad der definerer en god chokolade.

”Vi ligger jo i den lidt dyrere ende af chokolade, og så er det vigtigt, at man kan smage ingredienserne, og de ikke bare er en sammenkogt ret. I vores marcipan har vi 66 procent mandler, som er den højeste mandelmasse, du kan få.

Laver man billigt chokolade, så fjerner man oftest kakaosmør, og så er man i en helt anden boldgade. Hos os har vi naturligvis fokus på kvalitets kakaosmør. Vi forsøger at ramme en smag, så hver eneste bid gerne skulle være ren nydelse, og hvor man kan smage det ægte ved chokolade,” forklarer chokolade-direktøren.

Der er stort set ikke tid til at fejre deres jubilæum, for julen står for døren, og det er sammen med Påsken årets vigtigste sæson for Aalborg chokoladen.

”Julen er helt klart det største på året. Påsken er også stor, men den er mere koncentreret. Julen er lang, for den starter teoretisk allerede i foråret på messen Formland i Herning, hvor man skal ned og præsentere sine juleprodukter. Mange større virksomheder lægger også bestillinger på deres julegaver i foråret, for de vil gerne have styr på det hurtigt.

I år har vi lavet en kæmpe opgradering på julen, og vi er kommet med tre nye julekalendere. Vi har endelig fået en til børn, og vi har også koblet en til par på, så der er to stykker i hver låge. Vi lytter meget til vores kunder, og hvad de efterspørger,” forklarer John Aslak Jensen.

Aalborg Chokolade
Aalborg Chokoladen har fire julekalendere i år

Hans passion for chokolade har også smittet af på børnene. Han har tre. Frederik på 15 år, Katrine på 12 år og Carla på tre år. Mens den mindste er en god tester, så er de to ældste allerede i arbejde i virksomheden. Frederik som en slags vicevært og medhjælper på det praktiske. Katrine er allerede med i udviklingsprocessen af nye produkter.

”Det er fedt at ens børn, synes det er spændende, hvad man laver og interesserer sig for det. Katrine og jeg elsker at lave kage sammen. Jeg kan også komme hjem, hvor hun selv står derhjemme og tempererer chokoladen. Hun er også god til at lave chokolade-roser og alle mulige andre ting ud af chokolade.

Man kan mange ting med chokolade, hvis man blander det med glykose. Børnene deler lidt den passion for chokolade, som jeg har, og generelt bliver man også lidt bombarderet med det på både sociale medier og tv-programmer som bagedysten.”

Aalborg Chokoladen er fyldt ti år, og kan se frem til mange flere spændende år. Men det handler også om at følge med tiden.

”Vi har nogle ting i støbeskeen for de næste tre år. Det er vigtigt, at man bliver ved med at forny sig, men vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Selv om vi vokser, så skal kvaliteten og smagen stadig være den samme. Og så skal det stadig være sjovt. Ellers er jeg ikke med mere,” forklarer John Aslak Jensen.

Og sjovt, det var radio-programmerne med Chris og Chokoladefabrikken. Der hvor Chris hver eneste dag ringede ind til sin chef med en ny dårlig undskyldning for at blive hjemme.

Har John haft en Chris på sin chokoladefabrik?

”Aldrig. Og det kommer vi heller aldrig til. Men de var godt nok sjove de programmer,” siger John og slår en latter op.

Fik du læst?

Vil lave Danmarks bedste greasy burgere: Spændende restaurant åbner i Shoppen

Holy i Aalborg
Her er det Køkkenchef Jan Krogh (t.h.), der præsenterer lidt af menuen for ejeren, Ceraco Holdings chefkonsulent Jeanette Ulf Damsholt, og naboen biografchef Jan Ringtved. Foto: Svenn Hjartason

STYLEPIT satser på Aalborg: Her åbner de deres første butik i Danmark

Skrevet af: Michael Qureshi

STYLEPIT var for 17 år siden blandt de allerførste i Danmark, der satsede på online-salg.

I dag har de en af de største webshops i landet inden for sko, tøj, accessories samt beauty-produkter.

STYLEPIT har blandt andet massive 231.000 følgere på Facebook. Nu udvider man for første gang med en decideret fysisk butik. Og det bliver lige her i Aalborg, at en af de største webshops åbner deres første butik.

Torsdag den 2. november lukker STYLEPIT dørene op for den nye butik i midtbyen. Helt præcist i Gravensgade nummer 8.

Aalborg var perfekt at starte med

Hos STYLEPIT er det helt bevidst, at Aalborg bliver første by, man satser på i forhold til en fysisk butik. Det fortæller man til MigogAalborg.

“Aalborg er en by i rivende udvikling og med en masse kundestrøm. Vi undgik med vilje Aarhus og København, fordi vi ville satse på en by i den størrelse, som Aalborg har,” siger Pernille Siboni Ussing, Country Sales Manager for STYLEPIT.

Hun kommer selv fra Aalborg, og håber, at den helt nye STYLEPIT-butik bliver taget godt imod af aalborgenserne.

“Det kommer til at være en beauty-butik, men vi vil gerne gøre selve kundeoplevelsen mere unik. Det skal være en spændende oplevelse at komme ind i STYLEPIT-butikken og shoppe.

Det gælder alt lige fra indretningen, til service og indpakning. Vi vil trække shopping-oplevelsen op på et lidt andet niveau, hvor der er tid til at levere en god service over for hvert enkelt kunde,” forklarer Pernille Siboni Ussing.

Går den modsatte retning som webshop

Det kan godt tolkes som et usædvanligt træk, at en stor succesfuld webshop vælger at åbne en fysisk butik.

“Det er en tendens, man oftere ser med større webshops. Vi synes, det er godt for vores brand, at man også kan få en fysisk shopping-oplevelse og mærke, hvordan vi hos STYLEPIT gerne vil skille os ud.

Når det gælder beautyprodukter, så kan man godt have et behov for at prøve dem, og vores personale kan assistere med en masse viden om de forskellige produkter,” forklarer Pernille Siboni Ussing.

“Vi har eksisteret i 17 år, og var blandt de første på markedet for online-salg. I dag er vi store i flere lande, og vi er selvfølgelig spændte på, hvordan Aalborg tager imod butikken. Vores fornemmelse er helt klart, at i Aalborg er man gode til at tage imod nye initiativer, og det er en by, som vil fremad,” fortsætter hun.

I Aalborg kan vi godt glæde os til den store åbning den 2. november. Der er blandt goodiebags til de første kunder i butikken, og åbningsdagen markeres med fuld festivitas i Gravensgade 8.

Melodi Grand Prix og kæmpe musicals: AKKC vil tiltrække de største navne

Skrevet af: Emil Kjær Jørgensen
Kristine Ringstrøm Kock sammen med den nye direktør, Nicolaj Holm.
Kristine Ringstrøm Kock sammen med den nye direktør, Nicolaj Holm.

Det er vist ikke en underdrivelse at kalde Aalborg Kongres & Kultur Center (AKKC) ét af Nordjyllands kulturelle flagskibe, når det kommer til at tilbyde en bred vifte af underholdning.

Hver eneste dag arbejder medarbejderne i AKKC for at nordjyderne kan opleve alt lige fra balletter, stand up, store musicals, koncerter og meget, meget mere.

Vi har taget en snak med Kristine Ringstrøm Kock fra Kulturafdelingen i AKKC, som til dagligt arbejder med at få spændende arrangementer af enhver slags til byen.

De tre folkekære skuespillere fra Klassefesten optrådte med “Ingen Panik” for en udsolgt sal i september

”Vi får rigtig mange tilbud ind, som vi skal tage stilling til. Der er det vores opgave at vurdere, hvad det er, folk efterspørger år for år. Vi kigger hele tiden på, hvilke muligheder vi har for at få fede arrangementer til byen”, fortæller Kristine.

Stor efterspørgsel efter musicals

Lige nu er det helt hotte musicals, og AKKC har store ambitioner på Aalborgs vegne. Senest er det kommet frem, at musicalopsætningen af den populære Midt om Natten-film helt eksklusivt kommer til byen.

AKKC har også lavet et samarbejde med MCH Herning Kongrescenter, som sikrer store musicals de næste mange år. Det begynder med Les Misérables, der har premiere her torsdag aften.

Det kan du læse meget mere om her.

”Vi laver den her slags samarbejde, fordi det nordjyske publikum skal tilbydes det bedste af det bedste” siger Kristine og fortæller endvidere, at medarbejderne i AKKC ofte tager på inspirationsture til større byer for at få inspiration, researche og ikke mindst opdage kulturelle perler, som nordjyderne bare ikke må gå glip af.

Fra kontoret i AKKC arbejder Kristine sammen med sine kollegaer for at gøre blandt andet Melodi Grand Prix 2018 til endnu en kæmpe succes.

Melodi Grand Prix viser hvad byen kan

Dansk Melodi Grand Prix bliver i 2018 afholdt i Aalborg, hvor byen samtidig er Årets Grand Prix By. Det betyder en masse byaktiviteter, hvor det gælder om at sprede grand prix’ets budskaber om fællesskab, mangfoldighed og glæde ud i hele byen.

Kristine mener, at de aktiviteter er et perfekt eksempel på, hvad Aalborg kan som kulturby.

”Det er enestående, hvad byen gør, og folkene bag Melodi Grand Prix elsker at være her. Vi bliver altid fremhævet som et godt eksempel på, hvordan man kan få ting til at ske ud af ingenting og uden et kæmpe budget.

Hele byen og regionen bakker op, og alle giver den en over nakken. Vi har et fantastisk sammenhold, hvor både virksomheder, kulturinstitutioner og kommunen bakker op om det”, fortæller Kristine og lægger dermed ikke skjul på, at det nordjyske Grand Prix-publikum godt kan se frem til nogle hektiske dage, når det hele går løs til februar. 

Det anmelderroste De Frelste Synger – Stand-up Revyen 2017 fyldte også salen i AKKC

Sponsorerne spiller en afgørende rolle

AKKC har været med til at få Aalborg op i den kulturelle superliga. De har blandt andet lokket store navne som Take That, Stevie Wonder, Paul Simon og Elton John til byen.

Kristine peger på, at det i høj grad lykkedes på grund af de mange sponsorater, som AKKC nyder godt af.

“Sponsorerne gør, at vi kan sikre og bevare kulturen i Nordjylland. Det er jo langt fra alle begivenheder, der giver et overskud, så hvis vi skal kunne hive de store navne ind er opbakningen fra virksomhederne helt afgørende”, fortæller Kristine.

Ny leder og ny inspiration

1. maj i år var et skelsættende tidspunkt for AKKC. Hele Nordjylland sagde farvel til en sand legende i det kulturelle miljø, da Ernst Trillingsgaard valgte at gå på pension efter mere 30 år som direktør for AKKC.

Blandt kulisserne for Les Misérables Kristine skænker lidt lækkert til den nye direktør, Nicolaj Holm.

”Trilles (Ernst Trillingsgaard red.) ånd er stadig med i alt, hvad vi laver. Han har jo startet en masse fremragende ting, som vi selvfølgelig holder fast i. Vi har en loyal kundegruppe, som er meget vigtig for os, og de kan forvente samme høje kvalitet fremover”, siger Kristine og fortsætter:

”Men samtidig giver en ny direktør også nogle nye muligheder. Vi vil da prøve at lave lidt ting anderledes og måske prøve nogle nye kulturelle koncepter af for at udvikle os. Det bliver stadig hele Nordjyllands kulturhus, men med et lille twist.”

AKKC vil blandt andet gerne tiltrække det yngre publikum og vise dem, at alle aldersgrupper er velkomne indenfor.

”Man må gerne komme i sneakers og jeans”, griner Kristine, og peger blandt andet på, at programmet for især 2018 og frem byder på flere store oplevelser for den yngre målgruppe, deriblandt store navne som Christian Fuhlendorff og Tobias Dybvad.

Kristine lover samtidig, at AKKC arbejder på endnu flere store nyheder de kommende måneder, så det er bare med at holde øje med kalenderen, som bliver opdateret løbende.

Stærkt projekt har vokseværk: Iværksætterslot udvider med City-afdeling

Skrevet af: Michael Qureshi

Hvis man er en nystartet virksomhed, kan den største økonomiske belastning let være omkostningerne til leje af et kontor.

Det gjorde et par Aalborg-iværksættere noget ved i efteråret 2015. De startede en non-profit forening ved navn StartupWorks, og flyttede ind i lokalerne på Aalborghus Slot.

Her på deres to års fødselsdag kan StartupWorks nu offentliggøre, at de udvider med endnu en bygning.

Selv om “Slottet” ligger centralt, så er den nye bygning lige inde i smørhullet i midtbyen i tre etager på adressen Nytorv 18 i Aalborg C.

 

Huser snart 40 nordjyske tech-virksomheder

Med de nye lokaler huser StartupWorks snart 40 nordjyske tech-virksomheder, hvilket er over al forventning. Blandt andet har MigogAalborg valgt at flytte vores redaktion ind i den nye City-afdeling.

For StartUpWorks var det kun et spørgsmål om tid, før man skulle udvide.

“I de sidste to år er vores beboende virksomheder vokset markant, og det var derfor nødvendigt for os at udvide, så virksomhederne kan få mere plads til at vokse i. Samtidig har vi længe gerne ville tage flere startups ind, da ventelisten har været lang,” siger Marc Münzer, bestyrelsesformand for StartupWorks

Beboerne hos StartupWorks har virksomheder, der laver alt fra software til 3D printere, virtual reality rehabilitation, apps til foreninger, medarbejderpleje, løbestilsoptimering, platforme til digitale goodiebags, loyalitetsklubber et regnskabsprogram samt Aalborgs største bymedie.

 Startet af to driftige iværksættere

StartupWorks er også kendt under navnet Iværksætterslottet, og den nye afdeling får navnet StartupWorks City.

Foreningen er startet af iværksætterne Marc Münzer og Lisa Dalsgaard, som har hver deres virksomheder, de driver til dagligt.

De startede StartupWorks, da der var behov for et stærkere tech-miljø og community i Aalborg. Et af succeskriterierne for specielt tech startups er netop et stærkt tech community, som man ser i både København og Silicon Valley, hvor iværksætterne deler viden og erfaringer. Det inspirerer endnu flere til at starte.

“Da jeg for to år siden flyttede til Aalborg, var det ikke let at finde andre tech startups, og iværksættere, som jeg kunne spare med, der delte mine interesser inden for tech. Her to år senere har vi nu samlet 40 virksomheder inden for samme felt i ét stort fælles community, som også kan vokse sig større uden for vores lokaler.

Jeg elsker at gå på arbejde omgivet af folk, der brænder for noget. Det motiverer mig,” forklarer Lisa Dalsgaard, medstifter af StartupWorks.

Hun blev i 2016 kåret som Årets Kvindelige Iværksætter i Danmark.

Lisa Dalsgaard til Iværksætterdage i Shoppen.

Har opnået succes på kort tid

Foreningens formål er at gøre Aalborgs iværksættermiljø endnu stærkere, ved at bidrage til at skabe flere succesfulde techstartups i Nordjylland. Disse startups med internationale ambitioner sætter nemlig Aalborg på verdenskortet, og skaber flere arbejdspladser i Nordjylland.

Foreningen har indtil nu været finansieret udelukkende af virksomhedernes lejeindtægter, samt støtte nogle enkelte private, og virksomheder:

“Vi er glade for at se den succes som StartupWorks har opnået på så kort tid i Aalborg, og det er dejligt, at vi har været med fra starten.

Vi har selv oplevet stor succes som patent-konsulenthus, siden vi startede i 2009, og har derfor valgt at bruge nogle af vores økonomiske ressourcer på at støtte op omkring tiltag, som hjælper nye innovative virksomheder i Danmark med at opnå succes,” forklarer David Henriksen, Managing Partner i patentbureauet Guardian IP Consulting.

Har fået godkendt støtte af Erhvervsstyrelsen 

StartupWorks har som det eneste projekt i Nordjylland netop modtaget støtte af Erhvervsstyrelsen til ansættelsen af en tovholder, så initiativtagerne har mulighed for at koncentrere sig om egne virksomheder igen.

Det er Bestyrelsens ønske at professionalisere StartupWorks endnu mere, og med udvidelsen indtræder en række samarbejdspartnere fra Erhvervslivet, som netop ser vigtigheden af et stærkt iværksættermiljø for tech iværksættere.

“Aalborg har brug for et stærkt og velfungerende iværksættermiljø, og StartupWorks er for os mønstereksemplet på, hvordan vækst og udvikling sker.

To ildsjæle, som egentlig har rigeligt at gøre med at udvikle deres egne virksomheder, ser et stort behov for at styrke forholdene for deres ligesindede, og gør noget ved det!

Vi hos Beierholm Aalborg sætter en ære i at være iværksætterens proaktive, kompetente og løsningsorienterede sparringspartner.

Vi prioriterer aktivt samarbejde med ambitiøse og skalerbare iværksættervirksomheder, og er derfor særligt glade for at styrke vores langvarige samarbejde med StartupWorks – til gavn for beboerne, det øvrige lokale iværksættermiljø og Aalborg,” siger Thomas Nic. Nielsen, partner og statsautoriseret revisor, Beierholm

Foruden revisionsfirmaet Beierholm, indtræder også partnerne: Børge Nielsen advokater og Danske Bank.

Der er ledige pladser hos StartUpWorks hvad enten man har brug for en eller to arbejdsstationer eller et helt kontorlokale til fair priser.

Hvis man vil have mere info om priser og ledige pladser, så kontakt tina@startupworks.dk

God lir: Twitter-aftale giver gratis omgang til AaB fans

Skrevet af: Emil Kjær Jørgensen
Foto: Rene Hoffmann
Foto: Rene Hoffmann

Mens forhandlingerne mellem kvindelandsholdet og DBU er gået i noget af en hårknude, er der en anderledes hyggelig og jovial stemning mellem fodboldklubberne AaB og Randers FC.

På mandag skal de to hold spille superligakamp i Randers og i den forbindelse lavede Aalborg Support Club et både kulørt og humoristisk opslag på Facebook:

Derefter skrev twitterbrugeren Rasmus Damborg følgende til Randers FC’s direktør Michael Gravgaard:

Michael Gravgaard var hurtig med et svar, som twitterbrugeren Jesper Jørgensen sendte videre til direktøren for AaB:

Både Stephan Schors og Michael Gravgaard er meget aktive på de sociale medier, og de gør begge en dyd ud af at lave nye tiltag, så den danske Superliga kan få flere fans på stadion.

Stephan Schors var derfor hurtig med et svar, som de fleste fans vist ikke kan være helt utilfredse med:

Dermed er det afgjort, at AaB’s fans kan nyde en gratis kold fadøl, når de skal forsøge at opildne AaB’s spillere til sejr på mandag.

Randers FC’s fans kan ligeledes se frem til en forfriskning, når de senere på sæsonen besøger Aalborg Portland Park.

WeDoBurgers med nyhed: Burgerne bliver dobbelt størrelse med Hereford kød

Skrevet af: Michael Qureshi

I morgen har populære WeDoBurgers eksisteret i to et halvt år.

Kæden startede i Aarhus, og er siden ekspanderet til flere byer i hele landet. Aalborg er dog eneste by, hvor de har to spisesteder.

Derudover er restauranten på Borgergade deres Flagship-store med over 50 siddepladser.

De fejrer dagen i morgen med at præsentere en række nyheder suppleret med at give halv pris på alle menuer hele torsdagen.

Kød fra fritgående Hereford kvæg

WeDoBurgers har en ambition om at være den burgerrestaurant i Danmark med det bedste kød. Derfor er man tilfredse med at præsentere en spændende nyhed.

“For os er det vigtigste i en god burger godt kød. Og vi har fundet det mest fantastiske kød fra danske fritgående Hereford kvæg. Kød som normalt bliver brugt på gourmet bøfhuse. Det finder man nu i vores burgere.

Det var vigtigt for os at finde noget helt igennem mørt og saftigt kød – som samtidig er indbegrebet af dyrevelfærd. Derfor faldt valget på Dansk Hereford Forening,” fortæller Christoffer No, partner i WeDoBurgers, til MigogAalborg.

 

 

Dobbelt størrelse på alle burgere

Den næste store nyhed er på størrelsen af deres burgere. Det bliver fremadrettet dobbelt størrelse.

“Vi lytter altid til kunderne, og et af deres store ønsker har været, at der skulle være mere af vores burgere. Det ser vi selvfølgelig som et kompliment. Kunderne vil have mere, og det får de så.

Fra torsdag er vores burgere dobbelt så store som tidligere. Priserne stiger selvfølgelig lidt i og med, at burgerne bliver større, og vi bruger dyrere kød. Men det er stadig vigtigt for os, at det bliver gode priser, og man kan spise med god samvittighed,” siger Christoffer No.

Sidst men ikke mindst bliver der også ændret på deres mayo. De præsenterer blandt andet hjemmelavet chili-mayo.

“Vi har også valgt at udskifte vores små ketchup og mayonnaise poser med bægre, hvor mayoen er lavet på æg fra fritgående høns. Ud over det kan man nu også købe et andet af kundernes store ønsker: Chili mayonnaise som er hjemmelavet, og selvfølgelig også lavet på æg fra fritgående høns,” forklarer Christoffer No.

Han fortæller, at der i morgen torsdag den 19. oktober er halv priser på alle menuer.

Det gælder i alle butikkerne landet over.

WeDoBurgers har to butikker i Aalborg en i Sankelmarksgade 9 og en i Borgergade 25.